lørdag den 6. august 2011

Blog award



Jeg har været så heldig at modtage en blog award fra min søster med bloggen fantelastika.
Reglerne er simple:
Man skal linke til den, som man har fået awarden af.
Man skal svare på 5 spørgsmål.
Man skal sende awarden videre til 5 bloggere, som har færre end 100 faste læsere.

#1: Hvorfor begyndte jeg at blogge?
Jeg syntes det kunne være sjovt prøve, at finde ud af hvad det var der driver så mange. Om jeg kunne blive fanget af online dagbog, eller om jeg ikke kunne. Og det kunne jeg så, nogle dage mere end andre, men så er det vel egenlig for de fleste?
 
#2: Hvilke blogs følger du?
Meget forskellige, ikke med nogen fællesnævner. Det er blogs jeg hygger mig med at følge, nogle for at give mig ideer andre fordi de er hyggelige. Men alle er efterhånden svære at undvære.
#3: Favoritfarver?
Jeg holder af jord/natur farver. Hvis I spørger min mand ville han sige sort, med et twist af rød.

#4 Favoritfilm?
Klassiskerne fra mine unge dage: Top Gun, Pretty Women og Dirty Dancing. Dem har jeg set mere end en million gange og kan en del af dem uden ad....
 
#5: Hvilke lande ville du gerne besøge?
Som min søster; Canada! Har været der 2 gange, men det er bare ikke nok. Der er ting som jeg gerne vil vise mand og barn, og ting jeg bare MÅ se igen. Og så er der jo familien, dem savner jeg kronisk.
 
Jeg sender awarden videre til:
Annette med bloggen; Gnetagelser og fornyelser fordi jeg holder af hende.
Lotte med bloggen; kleinsmekker da jeg er meget afhængig af den Mei Tai hun har syet til mig.
Sonnie med bloggen; kiks og koks hun inspirere mig
 
Der var flere jeg gerne ville give den til, men enten havde de fået den. Ellers havde de for mange læsere ( sikke da et problem....)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar