tirsdag den 21. juni 2011

Nærmest en nødvendighed!

Ynglingen er jo begyndt på at bruge stofbleer og derfor skal der strikkes uldbukser til om natten. Derfor jeg var jeg jo nærmest nød til at købe nye pinde...


Ved godt det ikke er det aller bedste billede, men det er hvad min mobil kan levere... Men øj altså de pinde er gode, jeg burde have haft dem for længe siden. de er så gode at jeg ikke kan blive færdig med en ting før jeg vil igang med et nyt. Jeg er sikker på at jeg kommer til at afslutte mine strikkeprojekter hurtigere nu, for de er en drøm at strikke med. Jeg skal til Berlin her senere på året og skal helt klart have ekstra dele med hjem derfra ( har hørt de skulle være noget billigere derned)

Og så sker der noget med min hyldeblomst likør, den dufter meget anderledes i dag. Glæder mig til jeg kan smage den, for det kan da kun blive godt!
I aften i aftenshowet kommer Camilla Plum og laver forskellige ting med hyldeblomst, det skal jeg helt klart se. Ikke nok med hun laver super lækre ting, så mangler jeg inspiration til brug af alle vores hyldeblomster.



Jeg syntes hun er en ret skøn dame og er vild med hende! Jeg har da også et par af hendes kogebøger på hylden og de bliver brugt.  Hun er en af dem jeg finder inspirende og syntes der er hyggelig at se på ( ja altså hendes udsendelser)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar