mandag den 17. januar 2011

Det kribler og krabler

Har været på havevandring i dag, var spændt på om græsplanens look efter rådyr har gået en del i den. Man kan faktisk ingen ting se, imponerende. Jeg var oppe i den øverste del af haven for at se til mine juleroser, de begynder ligeså stille at røre på sig. Sådan en dag får man helt lyst til at hive krukkerne frem og begynde at plante dem til, og hakke i den efterhånden godt grønne køkkenhave. Det er næsten helt svært ikke at starte med forårets glæder. Men kalenderen siger at det ikke er tid endnu, men det forhindre mig ikke i at begynde at planlægge de første gøremål.

Vi skal have skik på gårdspladens i år, og jeg ønsker mig et overdækket et eller andet, hvor jeg kan sidde og nyde min kaffe mens Uglen leger i den kommende sandkasse. Jeg er meget sikker på at vi alle bliver meget glade for det. Så skal grille også have sin plads i nærheden, sidste år fik vi grillet alt for lidt, det skal der rettes op på i år!

Kom hid du skønne forår, og lad din farver og din varme glæde os alle.
( jeg er TRÆT af det grå og triste)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar