lørdag den 29. januar 2011

Lad de små børn komme til mig


Små buttede maver er noget af det aller bedste og i år kommer der mange. Der er babyboom blandt venner og familie, og der skal laves små varme ting til de små. Jeg elsker de små hurtige projekter, for inden man får set sig om er man færdigt. Der bliver strikket i mange forskellige farver, men modellen er den samme. Jeg er ret vild med modellen for den sidder altid godt, jeg have en masse af den da Uglen var lille bitte. Lige nu sidder jeg og tænker om jeg ikke burde fremstille et eller andet kun for den nybagte mor også, men jeg er tom for ideer. Jeg mangler en eller anden form for inspiration, men den kommer bare ikke lige til mig. Måske jeg bare skulle bage en omgang kager, pirogger og lave en gang sammekogt ret, for det er noget alle nybagte forældre sætter pris på. Der er bare lige den hage at det ikke er det letteste at sende, så dem jeg ikke skal besøge med det samme må jeg hellere finde noget andet til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar