onsdag den 19. januar 2011

Tid til eftertanke og ansøgning

I dag har jeg lovet mig selv tid til eftertanke og ro til mine drømme. I går aftes så jeg det der program på TV2 hvor kvinder skifter hjem for en uge, hold da op det har sat meget igang hos mig. Jeg er sikker på at jeg er på rette spor med mit fodformede liv, for jeg kunne se mig selv i kvinderne i går. Og det jeg så kunne jeg lide, og det er faktisk slet slet ikke dårligt. Men samtidig giver det også sommerfugle i maven for nu er det jeg skal til at springe foralvor, ud i livet og den nye tilværelse. Min kloge mand og jeg snakke end del om det i går, godt jeg har fundet mig en mand der forstår og respektere mine valg. Han deler også det samme syn på livet og des værdier, som mig. Se det er lykke og idyl.

I dag skal jeg også skrive en ansøgning til et job jeg meget gerne vil have. Det passer ind på alle måder og jeg håber altså det giver bonus, for jeg tror det kunne give mig meget retur. De mennesker jeg omgiver mig med, kan alle se mig i jobbet og det gør mig glad. Jeg elsker at jeg efter en del år er ved at finde min hylde i livet, for det er vigtigt med en sådanne hylde. Jeg har i alt for mange år søgt at finde den unden held, men nu lugter det af at være tiden.

Og ikke nok med det er det i dag det smukkeste vejr, jeg føler bobler i min mave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar