fredag den 4. februar 2011

Bliver jeg aldrig klogere?

Jeg kan blive helt bange for mig selv, når jeg begår den samme dumhed igen. Det er hvad der er sket i dag! Der var en masse der lige skulle ordnes i dag og knapt var Uglen afleveret iden jeg fløj afsted ud over sletterne. Jeg kørte til storbyen for at handle lidt, tøj til barnet som voskert som vi giver substral til morgenmad. Der skulle også lige byttes et par ting og så skete FEJLEN; jeg kørte i Bilka. Hvorfor er det lige jeg gjorde det? Jeg hader den butik! Ikke nok med at deres kunder har et stort skubbegen og en evne til at fylde det 3dobbelte af det tilladet, og deres stemmeførring er voldsom. Ja så har de desværre ikke det skarbeste personale. Det er simpelhen lige meget hvad med spørger efter, så kommer der et flabet svar eller også kigger de på en som om man er mindre begavet. Ih altså jeg bliver så vred over at jeg kørte derud, for hvergang går jeg ud derfra med samme følelse.

Ligenu sidder jeg og kvæler mine frustationer over min dumhed, ved at se billeder af mit skønne barn. Det er utroligt som billeder kan få en på meget andre tanker. Jeg elsker det barn og bliver svimmel af lykke over at have fået den gave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar