mandag den 28. februar 2011

Umba Rumba

Jeg er i meget bedre humør i dag og har danset rundt i stuen til gamle vinylplader. Der er sjæl i de plader, og hvor har jeg danset meget til dem. Jeg måtte lige spille den mest slidte, som altid var med under armen til før-festerne i gymnasiet.
Her er lige en smages prøve:

Manden og jeg snakkede om hvad Uglen mon siger når hun bliver teenager og høre dem. Jeg er sikker på det bliver rendyrket retro for hende.

Og så har jeg handlet lidt garn til en Kronprinsesse Mary hue, faktisk anede jeg ikke der var en sådanne en. Men i går var mine forældre på besøg og min mor havde lige strikket en, og så måtte jeg jo ligesom med på holdet. Nu er garnet købt, kaffen brygget så mon ikke jeg kan nå at komme igang inden jeg skal hente barnet i dagplejen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar