onsdag den 13. april 2011

Farve tema fest

Min lille niece Luna Marie blev døbt i søndags og det var den skønneste dag. Jeg har det med at tude når jeg er til noget der er en bare en lille smugle højtideligt, og søndag var ingen undtagelse. Det startede da de kom ind i kirken, da barnet skulle have sit navn, da min søster sagde velkommen til festen og da jeg sidst på dagen sad med et sovende dåbsbarn i mine arme. Egenlig var jeg overrasket over jeg holdt talen uden at bryde sammen i går ( det er sket før) og jeg nød det faktisk ikke at tude.

Nå men det jeg egenlig ville fortælle er at min søster havde et særlig tema til festen: lilla med gulestjerner. Lis lavde den flotte dåbskjole og så skulle der ellers køres igennem med det tema. Bordkort, kager og selv gaverne var flot pakket ind i lilla med gule stjerne. Jeg havde strikket til dåbsbarnet og det var selvføldig også i tema farverne:

2 kommentarer: