mandag den 11. april 2011

Hvad nu lille du?

Jeg har ingen ting at strikke på.... Se det er jo næsten den største krise og måske også en lille smugle hvis løgn, men sådan føler jeg det lige nu. Og tro mig det er ikke rart!

Jeg er blevet færdig med mit projekt til Luna Marie, jeg skal nok finde billeder af det senere. Men lige nu sidder jeg uden noget i mine hænder og det virker tomt. Jeg har garn nok, men har bare ikke lige lyst til det. Jeg har strømper der burde strikkes, en cardigan i fint garn ( jeg er bare ikke vild med farven mere...) hele 2 forkellige tæpper, men det er hækling og det er jeg lidt kørt sur i. Jeg mangler i den grad inspiration, og gerne til mere end et projekt. Jeg har en weekend med svigermor, hvor vi plejer at strikke amok og en lang tog tur i påsken, så måske det skulle være mere end en ting at komme på mine pinde?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar