torsdag den 7. april 2011

Sved på panden

Jeg skal bage i dag, til den store barnedåb på søndag. Jeg skal bage Daimsmåkager og de her chokolade og pebermyntekager. Nu har jeg jagtet rundt efter pariserlinser fra Toms men de er ikke til at opdrive, jeg får altså sved på panden over at lede. Godt jeg skal til staden senere, for der må de da have dem.

Godt nok er det ikke fordi jeg har lyst at jeg skal afsted i eftermiddag, men vi skal til ørelæge igen igen. Jeg HADER at de øre skal driller sådan, det er altså synd for hende. Jeg kan huske hvordan det var at have ondt i dem, da jeg også var ørebarn. Det er som om det bliver siddene i en og ikke forsvinder, at man på livstid kan huske hvor ondt en mellemøresbetændelse gør. Heldigvis har jeg et sejt barn, og selv om hun har dræn forsætter det åbenbart med at drille.

Men 1 2 3 nu skal jeg ud og bage, og have en kop kaffe til.
Rigtig go torsdag til alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar