torsdag den 21. juli 2011

Hvorfor Uglemor?

Jeg er komme til at tænke på noget i dag, jeg har aldrig fået fortalt hvorfor denne blog hedder Uglemor. En kold dag i januar 2010 fik vi den skønneste datter, en datter som jeg havde vendtet længe på. Hun besluttede at søvn var meget opreklameret! De første 14 måneder af sit liv sov vi max 45 minutter af gangen om natten, og jeg levede i en kronisk osteklokke. Det var som om nogen havde glemt at sige til hende at hun var blevet til et menneskebarn og ikke en ugleunge, og derfor følte jeg mig som Uglemor. Hun er nu 1½ og har fået lært at man bruger natten på at sove.
Se lige hvor skøn en baby der kom til at bo hos os:

1 kommentar:

  1. Hun er skøn:-) og ja det er en hård tid , når de ikke vil sove om natten.... godt det kun er en periode:-) Kh Christina

    SvarSlet