onsdag den 20. juli 2011

Mellem Landing

Hjemme igen fra sommerhuset, for at få vasket tøj og sat en båd i vandet. Så er det ellers afsted igen, ud på nye eventyr. Det gør godt med tid sammen med den kloge mand og den kønne datter ( som har kaldt mig far hele sidste uge....)

Vi har haft det mere end godt i Oldemors sommerhus, og når jeg er kommet igennem bunker af vasketøj, så skal jeg fortælle meget mere om Oldes magiske hus. Det er så magisk at det kan trylle, ja ja det er skam rigtig nok.

Mens jeg lyttet til en maskine der snure, strikker jeg lige en pind mere på min folklora. Den bliver så fin, og der kommer billederne når jeg finder det rådne kabel...... Hvorfor bliver de altid væk?

Den skønneste onsdag aften og meget snart god nat fra en meget glad kone.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar