tirsdag den 27. september 2011

I'm in....

Jeg vil også være med i jeres blog leg:


A. Age: kun 37 somre.

B. Bed size: 200x200

C. Chore that you hate: At have vasket strømper og skal lægge dem sammen i par, hvorfor er der altid nogen tilovers?

D. Dogs: Hjemme hos mine forældre har der altid været hund og jeg savner at have min egen. Manden har dog ikke det samme behov, men vi har aftale at vi en dag skal have en. 

E. Essential start to your day: Mathilde vækker mig med et Hej Mor, og så kommer hun over i min seng og vi hygger lidt inden dagen starter.

F. Favorite color: Regnbuens farver

G. Gold or Silver: Begge

H. Height: 156½, og den halve er meget vigtig for mig.

I. Instruments you play(ed): Blokfløjte da jeg var i de første klasser, gad godt komme igang igen.

J. Job title: Aktiv jobsøgende

K. Kids: Mathilde fra en kold januar dag i 2010

L. Live: På en gammel gård i Vestjylland 

M. Mother’s name: Annette

N. Nicknames: Mine forældre kaldte mig Fuss de første år af mit liv, manden min kalder mig Finni.

O. Overnight hospital stays: For mange..... 

P. Pet peeves: Jeg får knopper af fok der smasker og folk der afbryder.


T. Time you wake up: Når Mathilde vågner, og det er pt mellem 06,45 og 8,00

U. Underwear: Trænger til at få nyt, men er vist ret kedelig der.

V. Vegetable you hate: Elsker alle grøntsager


X. X-Rays you’ve had: Tænder, ryggen, knæ og håndled

Y. Yummy food that you make: Øhhh det er nok smartest at spørge min familie der, for jeg ved det ikke.

Z. Zoo animal: Flodhesten, fordi den ligner mig:O) 

 
W. What makes you run late: Min mand.....
Q. Quote from a movie: Du vil jo gerne have din rokokopude ikke Mulle

R. Right or left handed: Højrehåndet

S. Siblings: Lillesøster Anna 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar