søndag den 12. december 2010

Stakkels

Uglen har lagt sig med feber, og jeg syntes at kunne mærke at jeg begynder at snotte. Ja sikken en fest, jeg glæder mig til natten, er sikker på det ender med et barn i sengen. Ikke at det gør noget for jeg syntes faktisk det er ret hyggeligt, og det er ca hver nat hun kommer og skal putte.
Jeg skulle egenlig have været af sted efter julegaver i morgen, men det er allerede udskudt. Og brunekagedejen for lov at ligge i fryseren, mens jeg dropper at skulle flette stjerner. I morgen har jeg til hensigt at Uglen og jeg tager en dag på sofaen, men mindst en dvd. Og så er jeg meget sikker på at det bliver suppe på menuen, skal bare lige have den kloge mand til at købe lidt ind til det. Jeg er sikker på han gerne vil, særlig når prinsesserne ønsker det.

Og så sidder jeg og tænker om jeg ikke burde smide fødder op, og tage et par omgange på nogle af mine strikkeprojekter. Er sikker på at en kop dampende varm the, ville være den perfekte date.

Forsat glædelig 3 søndag i advent.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar