onsdag den 11. maj 2011

Ca 90 år

Føler mig som en på mindst 90, men krum ryg, musse skridt og med slummer tæppet om mine ben. Jeg sidder stille i dag og ser ud på en himmel der ikke kan beslutte sig til om den skal give regn eller ej. I går aftes var jeg ved en fys der havde tjek på tingende og jeg fik masseret min ryg længe og godt. Det virkede ret godt, men i dag har jeg igen ondt. Jeg føler mig meget ældre end jeg er, da jeg ingen ting kan. Har overvejet om det ikke ville være på sin plads med Sherry eller Portvin?
Mit ynglings barn kan ikke forstå at hendes mor ikke kan danse rundt med hende, eller løfte hende op og give et kram. Nøj hvor er det hårdt ikke at kunne, jeg har tudet meget over det her til formiddag. Jeg hader at jeg ikke kan det jeg gerne vil, at der er begrænsninger. Heldigvis kan jeg se frem til fredag hvor jeg skal besøge fyssen igen, håber hun udretter mirkaler der.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar