tirsdag den 31. maj 2011

Jeg føler mig som et træ

-hvor jeg står på stammen og fremtiden med dens muligheder er grenene....


Mulighederne er mange og det er svært for mig at vælge. Eftersom jeg pt ikke har et job, så er det nu jeg kan få prøvet nogle drømme af. Men der er bare lige et problem, jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal vælge. Der er så mange ting jeg gerne vil, måske endda alt for mange til jeg kan tage nogen somn helst beslutning. Drømmene er fuldstændig fantastiske, men nøj det at skulle vælge mellem dem er ikke let. Jeg bruge dagen i går på at tude over at jeg har få frygtelig svært ved at vælge og samtidig ikke syntes at kunne overskue ikke at vælge.

Tænk hvis det ikke er det rigtige jeg beslutter mig for?

Der er mange der har sagt til mig at jeg skal lytte efter min mavefornemmelse og turde at åbne dørerne. At jeg skal tro på jeg kan og spurgt mig hvad det værste der kan ske ved at prøve. Tja jeg ved ikke hvad det værste kunne være, og lige nu siger min ellers så trofaste mavefornemmelser mig ingen ting! Jeg har mange erfarringer med mig, og lysten til at prøve nye grænser af. Men det er som om jeg bremser mig selv, ikke giver mig selv den plads der kræves.

For pokker jeg er træt af mig selv lige nu!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar