tirsdag den 3. maj 2011

Ro



I morgen starter jeg ude i virkeligheden, så her til morgen nyder jeg en stille og langsom start. Jeg har P4 i radioen, frisk lavet kaffe og blødt garn på pindene. Vi skal nemlig have en fætter Sebastian og han skal da helt sikkert også have varmen til efterår og vinter. Derfor strikkes der bitte små ting i blødt garn ( sig ikke til nogen at jeg skal til at starte det op for 4 gang, pga åndsvage fejl....)
I dag skal jeg lave samlet et par ender for at være klar til i morgen, så huset også kan hænge sammen selvom jeg ikke er hjemme det meste af tiden. Jeg er spændt på hvordan det kommer til at gå, både om jeg kan løfte opgaven og hvordan jeg kommer til at kunne få det hele til at hænge sammen. Egenlig tror jeg det er meget almindeligt at være nervøs for om det kan fungerer efter lang tid hjemme, og særligt når det er kommet et familiemedlem mere. Jeg har muller i maven og er rastløs.
Jeg må hellere få sparket mig selv i gang med dagens gøremål, for det kan IKKE vente til i morgen som det plejer......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar