tirsdag den 3. maj 2011

Jamen jøsses altså

Egenlig er jeg modstander af sure opstød, men jeg har brug for at komme af med et!
Jeg fatter ikke at servicen i vores samfund er blevet så ringe, hvad er det lige der sker?
Folk i butikkerne kan ikke længere smile, politiet kommer ikke når der er brug for dem, de ældre skal mere eller mindre passe sig selv, posten er begyndt at køre rundt med mine pakker i sin bil istedet for at aflevere dem. Jeg har efterhånden svært ved at forstå at det er det sammen land som jeg er født i at jeg lever i i dag. Nej hvor jeg syntes der trænger til at blive rusket godt og grundtig op i det hele. Måske vi bruge tage mere i egen barm og gøre mindst en go gerning om dagen og det ville kunne rette lidt op på det?
Gi mig en go grundt til ikke at gør det, start med at sende et smil til den føste du møder uanset om det er en du kender eller ej. Sig ordenlig goddag til et menneske om dagen, og være med til at sprede go energi ( kald det bare go karma hvis du vil)
Lad det sprede sig som ringe i vandet og lad denne sommer blive et vendepunkt for vores skyklappesamfund.

Dagens opstød overstået og nu vil jeg vidrere med min to-do :O)

2 kommentarer:

  1. Hej.. Nu hvor det sure opstød er kommet ud/op - får du lige opskriften på ice coffie som du har efterspurgt på min blog..;0) 1 liter vanilie is
    2,5 spsk farin blendes med isen.. Bryg kaffe og stil det koldt.. put is i glasset- hæld den kolde kaffe over evt med lidt ekstra farin i kaffen inden.. det er virkelig lækkert, og du fortjener det.. KH Iben

    SvarSlet
  2. Du godeste hvor lyder det lækkert, det skal MEGET snart afprøves! Måske på lørdag til melodi gran prix...

    SvarSlet