mandag den 28. marts 2011

En gammel cirkushest

I weekenden var jeg med min søster og niece til gymnastikopvisning, og de var så sej! Jeg er vildt imponeret over niecen hun lod sig slet ikke mærke med de mange mennesker og alt påstyret.
Men jeg fik også kriller i maven og fik lyst til at være med, det er 100% sikkert at vi skal gå til mor-barn gymnastik til vinter. Jeg startede slev da jeg var 2 med at gå til gymnastik og fortsatte i mange år. Jeg gik endda på efterskole for at uddanne mig som instruktør og havde forskellige hold mange år efter. Men pludselig forsvandt lysten og jeg har intet lavet der minder om gymnastik i mange år. Men i lørdags kom lysten igen, og det så meget at jeg næsten ikke kunne holde mig i ro. Lige nu er der alt alt for længe til vinter hvor der er opstart.
Men stor repekt til Karoline at hun var PÅ, og at jeg kunne se hende mor nyde det. Det gjorde mig meget glad og fik mig til at føle bobler inden i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar