torsdag den 17. marts 2011

Se solen stiger

Da jeg kørte ynglingen til dagpleje, var der den skønneste himmel. Jeg ville ønske jeg var bedre til at huske mit kamera, så sådanne en himmel kunne foreviges. Men ak jeg husker som en si, og derfor må jeg gemme billedet inden i. Det er heller ingen skam, det er rart at kunne tage frem på grå dage.

Jeg har forresten igen svigersøn mere......
Om torsdagen er de fra dagplejen i legestue, hvor de mødes med andre dagplejer. Og hverdag kommer Magnus og vil kysse og kramme, men ikke i dag. Da hans dagplejer spurgte om han havde set hvem der var kommet, svarrede han ja og så meget sur ud. Jeg kunne ikke lade være med at le, der er intet som ung kærlighed. Min "baby" er 14 månder og jeg vil skyde Magnus til max 2 år, de var meget søde sammen, men om ikke hun finder en ny. Jeg skal huske at skrive det ind i barnets bog, for det er da en historie jeg syntes ikke må gå i glemmebogen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar